"Не кидайтесь камнями": глава Valve выступил в защиту Сyberpunk 2077

Глава Valve заступился за Cyberpunk 2077 / CDPR

По его словам, не стоит винить разработчиков – с проблемами консольных версий сталкиваются практически все.

Гейб Ньюелл – один із засновників і генеральний директор компанії Valve, творець культової серії Half-Life, та й в цілому дуже важлива і впливова людина в ігровій індустрії – дав інтерв'ю новинному порталу 1 NEWS. У ньому він поділився своїми думками щодо ситуації з багатостраждальним проєктом Cyberpunk 2077.

Він вже встиг пограти в гру, і вона йому надзвичайно сподобалася. Гейб розповів, що як розробник, він добре розуміє ситуацію, в якій опинилися CD Projekt Red, і просить поставитися до них з розумінням. "Люди сердяться, тому що їм не все одно", – додав Ньюелл.

Глава Valve вважає, що в деяких аспектах гра зроблена просто блискуче, і це чітко показує, що був пророблений величезний обсяг роботи. За його словами, несправедливо кидати каміння в розробників, тому що навіть просто випустити щось настільки складне і амбітне – це вже досить круто.

А ось рішення Sony прибрати Cyberpunk 2077 зі свого магазину PlayStation Store Ньюелл назвав "незвичним". Він додав, що іноді й сам отримує образливі листи про ігри своєї компанії, і що відповідати їх авторам тим же безглуздо. Найкраще зараз – винести уроки з ситуації та рухатися далі.

Скандал навколо Cyberpunk 2077 розгорівся з новою силою після виходу розслідування Bloomberg про процес створення амбітної гри. Більш як 20 колишніх і поточних співробітників студії CD Projekt RED розповіли, що керівництво CDPR зосередилося на маркетингу на шкоду розробці проєкту і встановило нереалістичні терміни, що змусило деяких співробітників працювати понаднормово задовго до виходу на фінішну пряму. В ході тестування були виявлені багато проблем, на виправлення яких просто не вистачило часу.

Читати такожНадихалися GTA: стало відомо, яким буде мультиплеєр Cyberpunk 2077

За словами співробітників, повноцінна робота над грою почалася лише в кінці 2016 року (анонс гри, до слова, відбувся у 2011). Біля керма встав глава CDPR Адам Бадовскі, який зажадав повністю переробити ігровий процес і сюжет. Деякі ключові співробітники не погодилися з даним рішенням і були змушені покинути студію. Перші кадри, показані на виставці E3 2018, справили велике враження на публіку. Однак, як виявилося, демо було майже повністю фейковим – багато ігрові механіки в той момент просто не працювали. Місяці, що пішли на підготовку до виставки, могли бути витрачені на розробку проєкту.

Зараз CD Projekt Red займається виправленням проблем Cyberpunk 2077. У найближчі 10 днів вийде перше велике оновлення, а через кілька тижнів за ним піде більше, більш значне оновлення. Потім для гри будуть виходити безкоштовні DLC і оновлення. У другій половині року вийде некстген-патч для PS5 і Xbox Series.

На цю мить гру можна купити тільки на консолях Xbox і ПК. Для всіх охочих ознайомитися з грою доступні наступні пропозиції:

Cyberpunk 2077 / CD Projekt Red

Раніше ми повідомляли, що польська влада почала перевірку CD Projekt Red у зв'язку з численними скаргами на Cyberpunk 2077.

Регулятор займеться перевіркою якості Cyberpunk 2077 і дій, що вживаються компанією для розв'язання проблем і задоволення скарг клієнтів, які не змогли належним чином випробувати продукт CD Projekt на своїх пристроях, наперекір попереднім запевнення виробника про його якість.

CD Projekt Red може чекати штраф у розмірі до 10% від доходу компанії або припис, що зобов'язує надати покупцям гри на консолях попереднього покоління додаткові цифрові бонуси або частково відшкодувати кошти, витрачені на Cyberpunk 2077.

Новости сейчасКонтакты