Ні, Blizzard не розпались, але за останній місяць ветерани студії, які працювали над популярними іграми компанії, зібралися разом і створили кілька команд з розробки відеоігор.
Чи було це колективним рішенням, або щасливим збігом обставин — невідомо, проте ні для кого не секрет, що віра в колись велику студію, яка подарувала світу шедевральні Warcraft, StarCraft і Diablo, вже давно втрачена.
Де ж вони зараз? Нумо розбиратися.
Dreamheaven, очолювана Майком Морхеймом, співзасновником Blizzard, ділиться на дві команди, які на цю мить працюють над двома невідомими проєктами:
Окремо від Dreamheaven сформувалася студія Frost Giant, заснована Тімом Мортеном (продюсер і директор з виробництва StarCraft II), а також Тімом Кемпбеллом (провідний дизайнер кампанії Warcraft III, геймдиректор Wasteland 3).
Поки що студія збирається розширювати свій колектив і працювати над прототипом нової RTS.
Як стверджує репортер Bloomberg Джейсон Шрайер (Jason Schreier), керівництво Blizzard довгий час відмовляло своїм співробітникам в розробці нової AAA-стратегії в реальному часі, оскільки створювати такі проєкти просто невигідно.
Відзначимо, що кількома днями раніше Blizzard оголосила про припинення активної підтримки легендарної StarCraft II — крім того, видавець відмовився від планів на реліз масштабного оновлення, який було обіцяно випустити до кінця цього року.