В BioWare хотели сделать спин-офф трилогии Mass Effect про наёмника вроде Хана Соло

В BioWare хотели сделать спин-офф Mass Effect / The Gamer

Сейчас проект сравнивают с "Мандалорцем" и "Светлячком".

Глава розробки трилогії Mass Effect Доріан Кікен в інтерв'ю порталу The Gamer розповів, що в період розробки Mass Effect 2 Bioware обмірковували ідею спін-оффу науково-фантастичної серії, де гравець би прийняв роль персонажа а-ля Хана Соло із Зоряних воєн.

Ідея була проста на папері: дозволити гравцям подивитися на всесвіт Mass Effect з іншого боку, граючи за "сірого" персонажа типу контрабандиста або пірата, який не прив'язаний до хороших або поганих персонажів і фракцій.

"Гра замислювалася як розширення всесвіту Mass Effect, а розробка йшла б паралельно створенню трилогії". Це, за словами Доріана, дало б розробникам більше простору для взаємодії з всесвітом, яким вони обмежені в основній трилогії через спасителя Галактики капітана Шепарда. Кейкен наводить як приклад серіали "Мандалорець" і "Світлячок".

Однак від гри відмовилися ще до виходу Mass Effect 2, оскільки студія була занадто зайнята сиквелом, а амбітний спін-офф вимагав надто багато роботи. Втім, деякі сценаристи BioWare, з якими поспілкувався портал, все ще нібито зацікавлені в ідеї гри за неоднозначних персонажів у всесвіті Mass Effect, взявши за основу "модель Elite Dangerous".

Також стало відомо, що сьогодні, о 18: 00 за Києвом, спадає ембарго на публікації матеріалів щодо ремастеру трилогії Mass Effect. Журналістам показали велику презентацію всіх ігор, включаючи оновлену першу частину. Очікується тонна геймплея і море нової інформації.

На цей момент у виробництві також знаходиться нова частина Mass Effect, анонс якої відбувся в рамках церемонії нагородження The Game Awards 2020.

У гри все ще немає навіть приблизної дати виходу, а її розробка знаходиться ще на дуже ранній стадії. Однак, над проєктом працює "команда ветеранів Bioware", що, безумовно, має надати оптимізму фанатам франшизи.

Скоріш за все, дії нової частини розгорнуться через кілька сотень років після завершення третьої частини, а каноном буде вважатися вибір Шепарда "знищення" – її наслідки призводили до загибелі синтетиків і технологій органіків. Реліз гри відбудеться у 2023-24 році для ПК і консолей нового покоління.

Новости сейчасКонтакты