Джордж Мартін став легендарним письменником за життя, завдяки дуже вдалій сазі "Пісня льоду і Полум'я", яка лягла в основу серіалу "Гра престолів". Зараз його запросто можна назвати одним з головних креативних умів, коли справа стосується середньовічного лора і фентезі, тому Хідетака Міядзакі просто не міг пройти повз цього факту, при створенні Elden Ring – нової RPG FromSoftware у відкритому світі.
Письменник створив міфи та легенди ігрового світу, а розробник розповів, що його проєкт буде таким же хардкорним, як і попередні ігри FromSoftware (Dark Souls, Bloodborne, Sekiro).
Elden Ring – це нова амбітна рольова гра FromSoftware, світ якої допомагав формувати автор "Пісні льоду і полум'я" Джордж Р.Р. Мартін. Проєкт являє собою action/RPG від третьої особи з великою кількістю різноманітного озброєння, предметів і способів боротися з ворогами – навіть більшим, ніж в серії Souls. Хоча гра і не має прямого зв'язку з цією серією, з точки зору ігрового процесу вона у великій мірі заснована на Dark Souls.
Нам ще належить побачити ігровий процес Elden Ring, але можна не сумніватися, що From Software залишилися вірні своїм ідеалам, тому ніяких потурань для геймерів передбачено не буде – їм доведеться навчатися на практиці, борючись з ворогами та помічаючи їх сильні й слабкі сторони.
За словами Міядзакі, сутички з великими босами, як і раніше, є важливою частиною рецепту From Software.
Бої з босами – це те, що нам подобається робити, і вони також є одним з кульмінаційних моментів у цій грі [Elden Ring]. Ми знаємо, що наші гравці буквально передчувають сутички з унікальними і жахливими босами.
Окрім очевидних битв, чимало часу буде приділятися і дослідженню локацій – світ в Elden Ring буде більш динамічним, на відміну від минулих ігор From Software. Вороги будуть міняти свою локацію, а події у відкритому світі будуть відбуватися навіть без участі гравця. До речі, при створенні світу розробники озиралися на першу частину Dark Souls, щоб у гравців була можливість досліджувати його на свій розсуд і знаходити секретні локації та стежки.
Крім того, додано цикл зміни дня і ночі, і це не косметичне нововведення, а механіка, що змінює супротивників і події, які можуть статися. Також буде динамічна зміна погодних умов: увійшовши в підземелля туманним ранком ви зможете покинути його вже дощовими сутінками.
Оригінальні Темні душі прямою подачею сюжету ніколи не славилися – він передавався здебільшого через алегорію і метафори, що зустрічаються на шляху гравців. Тільки самі уважні та віддані шанувальники ігор FromSoftware могли відчути всю таємницю, тоді як більшість все пропускало повз очей, ухиляючись і перекочуючись в спробах ухилитися від атак супротивників і вразити їх своїми смертельними ударами.
Швидше за все, сюжет, а точніше його подача, зазнає істотних змін – Джордж Мартін і його сценарій зможе привнести в Elden Ring, нарешті, зрозумілий всім сюжет, який буде детально пояснений у міру проходження гри. Все-таки, головною фішкою письменника є доскональна розробка світу і персонажів – що, напевно, і послужило головним приводом до появи Мартіна в складі розробки.
Швидше за все, сюжет Elden Ring буде оповідати про катастрофу у світі, викликаної знищенням "Кільця старійшин". Руйнування Стародавнього Кільця відбилося на всіх королівствах, поселеннях і персонажах. Шлях головного героя дозволить оцінити кризу, з яким зіткнувся світ. Руйнування Кільця вивільнило страшні та неймовірні речі назовні, тому що завдяки йому утримувався якийсь бар'єр. На початку відео, показаного на E3 2019, можна спостерігати за ковалем, що створює якийсь об'єкт, який швидше за все і є тим самим кільцем
У трейлері також показують лицаря, якого багато користувачів вже встигли порівняти з головним персонажем аніме "Берсерк" Грифітсом, що цікаво, адже Міядзакі дійсно є фанатом цього аніме і, напевно, вирішив у своїй новій грі з'єднати величезних босів, добре прописаних персонажів і середньовічну стилістику в дусі «Гри престолів» і «Берсерка».
За словами керівника Xbox Філа Спенсера, Elden Ring є найамбітнішим дітищем Міядзакі за останні років 10. Пограв він трохи, але з побаченого зміг відзначити, що йому подобається в якому напрямку розвивається студія, освоюючи абсолютно нові механіки та працюючи над антуражем в команді з Джорджем Мартіном, і в цілому можна сказати, що в роботі над цим проєктом Міядзакі "розширює свої горизонти".
Я не можу вам нічого особливо розповісти. Але як людина, яка грала в усі ігри Міядзакі, принаймні за останнє десятиліття, я вважаю, що це, безумовно, найамбітніша з його ігор.
Так, я люблю його Ігри, але ще більше мені подобається те, як він і його команда працюють над деякими деталями ігрової механіки, над сетингом, над історією з іншим творцем. Мені подобається бачити, як мій хороший друг кидає виклик самому собі, розширює власний кругозір. Думаю, це чудово.
Хоч би що там було – поки сам не помацаєш, не зрозумієш.
В останні дні з'явилося багато цікавої інформації про Elden Ring, включаючи передбачуваний трейлер з елементами ігрового процесу. Серед усього іншого, в ролику можна побачити місцеву бойову механіку, схожу з іграми серії Souls, кінні битви на великих локаціях і битву з величезним драконом.
Сам трейлер поки не потрапив у відкритий доступ, проте кілька кадрів все ж просочилося. Джейсон Шрайер з Bloomberg також встиг ознайомитися з відео, але відзначив його вкрай низька якість - "думаю, найрозумніше буде просто дочекатися його офіційного показу".
Дата виходу Elden Ring в трейлері названа не була і цілком можливо, що в цьому році релізу чекати не варто. Журналісти розповіли, що виробництво гри досить сильно затягнулося у зв'язку з пандемією коронавірусу, що змусила розробників перейти на дистанційний режим. Всередині самої студії дату виходу переносили вже кілька разів.
Масштабний проєкт в цей час ще не дістався до фінальної стадії розробки, тому раніше листопада-грудня 2020 року його чекати точно не варто. А дані деяких інсайдерів взагалі дозволяють припустити, що реліз буде перенесений на 2022 рік.
Що стосується платформ, то окрім очевидних персональних комп'ютерів вихід обіцяють організувати на консолях PlayStation 4 і Xbox One які вже знаходяться на піку своїх потужностей. Всі пам'ятають сумну продуктивність консольного ексклюзиву Bloodborne, який на PlayStation 4 в деякі моменти видавав падіння частоти кадрів до 15 FPS, тому на щось осудне на віджилих своє платформах сподіватися не доводиться, тим паче враховуючи розмахи Elden Ring.