Студія Build a Rocket Boy, створена колишнім президентом Rockstar North Леслі Бензісом (Leslie Benzies), повідомила новини про хід розробки загадкового дебютного проєкту Everywhere (EVERYWHERƎ).
В одному з торішніх звітів компанії згадується, що плани на реліз залишаються в силі – в документі в графі прем'єри обрано четвертий квартал 2021 року. Втім, враховуючи звички розробників квапити події, та дивлячись на сумний досвід CD Projekt Red, ми б розраховували максимум на дебютний трейлер в цьому році.
Проєкт придумали ще у 2016 році та почали розробляти на движку Amazon Lumberyard, але вже в листопаді минулого року BARB оголосили про переїзд на Unreal Engine. Всього над грою працюють більш як 130 осіб, серед яких є кілька вихідців з Rockstar, крім самого Бензіса: програміст Колін Ентвісл, старший аніматор Феліпе Бускетс, звукорежисер Крейг Коннер і сценарист Мондо Гулам. Старшим дизайнером проєкт призначено Ендрю Робінсон, який працював над Eve: Valkyrie, а дизайнер оточення – художниця, яка працювала над кількома частинами Call of Duty – Ліз Хаблі.
На папері Everywhere звучить як потенційна вигадка – відкритий світ, повна свобода дій, індивідуальна історія для кожного гравця, кооператив, сетинґ найближчого майбутнього. Але на відміну від Кріса Робертса, керівника розробки найдорожчої гри в історії Star Citizen, Бензіс не просить грошей у простих гравців, замість цього приймаючи інвестиції від великих компаній, на зразок NetEase.
Тим часом офіційна дата виходу GTA VI як і раніше не відома – Rockstar Games не випускала відповідного анонсу і навіть не заявляла (офіційно) про розробку шостої частини екшену. Різні джерела повідомляють, що гра буде ексклюзивом для консолі нового покоління PlayStation 5, принаймні, тимчасовим.
Раніше в мережі з'явилася інформація, що GTA VI буде менше за масштабами, ніж Red Dead Redemption 2 – втім, це все ще буде велика гра, просто вже не настільки колосальна. Новий підхід Rockstar полягає у випуску великих і якісних ігор, але вже частіше. Це входить у плани видавця Take-Two. Довга розробка і масивні переробки під час виробництва RDR 2 були пов'язані саме з її наповненням.