Штраусс Зельник, виконавчий директор видавництва Take-Two Interactive, що володіє студією Rockstar Games, під час конференції Morgan Stanley розповів про підхід компанії до розробки ремастерів і ремейків.
Видавництво зараз зацікавлене у перевиданні власних старих проєктів – про це наголосив глава студії, підкресливши, що це повинні бути не просто порти, а по-справжньому відмінні від оригіналів тайтли.
У той час як їх конкуренти просто портують гру на новітні консолі, Take-Two намагається до кожного ремастера підходити з великою увагою: підтягувати продуктивність, покращувати графіку та застосовувати новітні технології. Так, наприклад, ремастер Mafia, що вийшов у вересні 2020, дуже добре себе показав, як і свого часу GTA V (після релізу на восьмому поколінні консолей).
Крім того, він впевнений, що Rockstar випустить прекрасну версію Grand Theft Auto V для консолей нового покоління.
GTA V наближається до свого третього покоління, що феноменально. Вона була носієм стандарту з моменту свого релізу в 2013-му, продовжувала ним бути в другому поколінні, і ми побачимо, як гра покаже себе на новому поколінні.
Я впевнений, що Rockstar випустить прекрасну версію Grand Theft Auto V для консолей нового покоління. але ви не зможете цього домогтися, якщо зробите простий порт – Штраус Зельник, глава Take-Two.
В ході інтерв'ю також було поставлено питання щодо ремастерів старих частин GTA, але глава студії ухилився від відповіді, натякнувши тільки "стежити за стрічкою новин Rockstar". На початку цього року у Мережі вже миготіли чутки про можливий ремастер класичної трилогії GTA для консолей нового покоління. Йшлося про збірку перевидань ігор легендарної трилогії, в якій, за чутками, увійдуть GTA III, GTA: Vice City і GTA: San Andreas.
За непідтвердженою інформацією над грою працює шотландський підрозділ Rockstar Games – Rockstar Dundee, в послужному списку якого зазначені Crackdown 2 і Halo: The Master Chief Collection. Чим саме ремастер буде відрізнятися від оригіналу, поки що невідомо. Можна лише припустити, що розробники підтягнуть графіку і текстури для кожної з ігор, а також перенесуть класичні ігри серії на сучасний движок RAGE. Саме на ньому працюють четверта і п'ята частини GTA.
Що ж стосується довгоочікуваної GTA VI, то Rockstar Games, як і раніше, не випускала відповідного анонсу і навіть не заявляла (офіційно) про розробку шостої частини екшену.