Разработка перезапуска Silent Hill набирает обороты – СМИ

Разработка перезапуска Silent Hill набирает обороты / Sony

Как заявил инсайдер Dusk Golem, трейлер игры был отправлен разным подразделениям SIE Worldwide Studios для перевода на различные языки.

За останній рік ми бачили стільки чуток про нову Silent Hill, що пальців на обох руках не вистачить. Цього разу відомий нам інсайдер Dusk Golem, що спеціалізується на новинах зі стану Konami повідомив, що вже зовсім скоро відбудеться анонс нової частини культової хорор-серії.

При цьому він поспішив відзначити, що точної дати він не знає, проте сама гра знаходиться в розробці мінімум два роки та стане "м'яким" перезапуском серії, яка вперше дебютувала в 1999-му році на консолі PlayStation.

За словами інсайдера, за розробку гри точно відповідає не Konami, а якась аутсорс-студія. При цьому власником всіх маркетингових прав на проєкт є видавець Sony. Крім того, безіменні автори нової Silent Hill вже розіслали трейлер гри у відділи SIE Worldwide Studios, які займуться його перекладом на різні мови.

Що показово, тижнем раніше легендарний японський композитор і автор музики для ігор серії Silent Hill Акіра Ямаока розповів, що нова гра за його участі буде анонсована вже цього літа. Він уточнив, що це проєкт про який "люди сподіваються щось почути". Це може бути як і перезапуск Silent Hill, так і якась абсолютно несподівана гра, якому б підійшла музика майстра.

Ігрова спільнота припускає, що мова все ж йде про нову Silent Hill, чутки про роботу над якою ходять вже не перший місяць. Фанати переконані, що літнє вікно теж вибрано недарма, адже саме в цей період пройде конференція Electronic Entertainment Expo (E3).

Що відомо про нову Silent Hill:

Трейлер скасованої Silent Hill

Нагадаємо, що остання повноцінна гра в серії – Silent Hill: Downpour - вийшла практично 10 років тому. Створенням проєкту займалася Чеська студія Vatra Games, яка згодом була оголошена банкрутом.

Silent Hill: Downpour пропонувала гравцям досліджувати відкритий світ, виконувати додаткові квести і битися з чудовиськами. На зміну туману прийшла нескінченна злива (що обумовлено страхом головного героя перед водою), а глибокий символізм змінився подаються "в лоб" сценами. Але при цьому гра вийшла досить атмосферної і ненудною, хоч це і не допомогло їй стати хітом.

Новости сейчасКонтакты