Ремейк легендарной игры Diablo II все же увидит свет – СМИ

Ремейк Diablo II все же увидит свет / Blizzard

Официального анонса и даты выхода пока ещё не было, но над ремейком уже работают.

За інформацією авторитетного інформатора Джейсона Шрайера, автори Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy і Tony Hawk's Pro Skater 1+2, займаються Всесвіту Diablo з 2020 року, а саме, перевиданням легендарної Diablo II з підзаголовком Resurrected.

До 2020-го року за ремейк відповідала команда Blizzard Team 1, яка, зокрема, працювала над StarCraft II, Heroes of the Storm і Warcraft III: Reforged, після провалу якої проєкт перейшов в руки іншого підрозділу.

Одними з головних причин провалу Warcraft III: Reforged джерела називають погане планування і постійний тиск з боку керівництва. 15 жовтня 2020 року Team 1 чекала реорганізація – співробітників попросили пройти співбесіду на інші позиції всередині компанії Blizzard. Тих, хто не зміг знайти нову роботу, поступово скоротили.

Vicarious Visions стала частиною Activision у 2005 році. Про злиття студії з Blizzard Entertainment стало відомо кількома тижнями раніше. Vicarious Visions ж доклала руку до створення багатьох ігор, включаючи Guitar Hero, Spider-Man, Tony Hawk, Crash Bandicoot, Destiny, Skylanders і Call of Duty.

Тепер все стає на свої місця.

Раніше в Мережі з'явилася нові подробиці Diablo IV – одного з найочікуваніших проєктів в ігровій індустрії. Нагадаємо, що анонс гри відбувся минулого року в рамках традиційної виставки BlizzCon 2019. Відомо, що проєкт створюється для ПК і консолей.

Повідомляється, що основні сили при створенні Diablo IV були зосереджені на системі екіпіровки – робота велася з урахуванням ранніх відгуків Користувачів. Увага приділялася як індивідуальним параметрам кожного класу, так і візуальному зображенню предметів в інвентарі, щоб домогтися найвищої персоналізації кожного героя.

Зміни торкнулися і якості ігрових предметів. Команда не хоче, щоб геймери ігнорували все, з чого в небо не б'є помаранчевий промінь. Була збільшена потенційна міць окремих афіксів на Синіх магічних предметах, збільшено максимальну кількість афіксів для рідкісних предметів і предметів більшої якості на пізніх рівнях. Легендарні властивості легендарних предметів тепер генеруються випадковим чином, а епохальні предмети будуть замінені унікальними.

Наступний звіт про розробку Diablo 4 відбудеться в ході BlizzConline, яка пройде з 19 по 20 лютого 2021 року в цифровому форматі. Розробники обіцяють представити новий геймплей, а також новий клас персонажа.

Новости сейчасКонтакты