Перша місія Сема Фішера в 2002 році виявилася неймовірно успішним проектом в рамках самобутнього стелс-жанру — Splinter Cell пропонувала меланхолійний, але цікавий і реалістичний досвід, що висвітлює досить серйозну історію, що відбувається за закуліссям світової політики.
Оригінальна Splinter Cell була таким собі ляпасом для серії Metal Gear Solid за авторством Кодзіми, яка на той час хоч і перейшла повністю в 3D, але передати камеру в руки гравця зважилася тільки до релізу Snake Eater.
Але ось у чому заковика-кожна нова гра в серіалі легендарного Кодзіми значно піднімала планку якості в серії, як сюжетно, так і геймплейно, коли як серія Splinter Cell з кожною новою грою продовжувала топтатися на місці, а її продажі безвідрадно продовжували падати.
Реалістичні рамки колись популярної серії загнали її в кут-відкритий світ не додати, перенести місця дії в екстравагантні локації не можна, а змінити темні і вузькі коридори на широкі степи стало б невдалим рішенням. Розробники з Ubisoft намагалися експериментувати з жанром, додавши в Chaos Theory доречний і багатьма улюблений кооперативний режим і навіть досить сильно реформували структуру серії в Conviction і Blacklist, змінивши акценти зі стелса в екшн-русло.
Однак, час йде, а разом з ним відбулися зміни і в пристрої самої Ubisoft. На даний момент у всіх флагманських серіях компанії присутній відкритий світ, мікроплатежі і система прогресії-Assassin's Creed, Far Cry, Watch Dogs і т.д. об'єднує єдина структура, в яку ніяк не може вписатися Splinter Cell.
Фішер-професійний оперативник "Третього Ешелону", споконвічно має все спорядження з собою, тому система прогресії сюди не впишеться. Як і у будь-якого потайного агента, його спорядження повинно зливатися з темрявою, чому тут не знайдеться місця.
Всю серію перед Семом стояли чіткі завдання, які він повинен був виконувати на запустілих фабриках, урядових будівлях, особняках та інших локаціях, що мають чіткі межі, що знову ж таки не сходиться з теперішньою формулою ігор Ubisoft.
На даний момент нам бачиться лише один спосіб, за допомогою якого Сем Фішер може повернутися в стрій, не розчарувавши шанувальників і при цьому не ставши черговою грою Ubisoft у відкритому світі:
Зараз у великих західних видавців присутня політика "репутаційних" проектів-Sekiro: Shadows Die Twice у Activision, Star Wars: Jedi Fallen Order у Electronic Arts, The Outer Worlds у Take-Two. Цими іграми компанії намагаються зберегти свій імідж перед кор-аудиторією, що не сприймає конвеєрні проекти на зразок щорічних Call of Duty, FIFA і NBA 2K з безмірною кількістю мікротранзакцій і підводних каменів.
Ubisoft давним-давно пора почати робити аналогічні проекти-без компромісів і без бажання заробити на абсолютно кожному елементі гри, спробувавши заробити не на вбудованому магазині, а на довірі з боку гравців і перш за все на хорошому ігровому процесі, перейнявши підхід поляків з CD Projekt Red.
Раніше цього року Ubisoft анонсувавши VR-проект у Всесвіті Splinter Cell для шоломів Oculus, але чи стане ця гра збіркою місій з минулих частин в VR або ж подібно Half-Life: Alyx повноцінно поверне серію Splinter Cell в ігрову індустрію — невідомо.
Ubisoft безсумнівно розуміють наскільки важливий і впізнаваний Сем Фішер в ігровому співтоваристві: персонаж мав повноцінні сюжетні місії в Wildlands, декількома місяцями раніше він став повноцінним оперативником в Raibow Six: Siege, а зовсім недавно вийшла мобільна гра Tom Clancy's Elite Squad.
Літні перестановки у керівництві Ubisoft, звільнення творчого директора Ашрафа Ісмаїла і провал Breakpoint дає надії на повернення Сема Фішера нарешті в рідній для нього середовищі - в новій частині Splinter Cell.
Раніше ми розповідали про феномен гри Among Us чому вона стала світовим хітом.