В Сети появились дата выхода и сюжетные детали Far Cry 6

Джанкарло Эспозито - главный злодей Far Cry 6 / Ubisoft

Игру можно будет купить как на консолях Xbox и Playstation, так и на ПК.

Як і завжди, напевно поки що рано говорити, і про вірогідність спойлерів можна буде дізнатися або після реакції на них розробників, або після прем'єра гри. Однак, людина, яка представилася тестувальником, розповіла про ранні етапи сюжету Far Cry 6.

Він написав на форумі Reddit про те, що геймери зустрінуться з головним лиходієм Антоном і його сином Дієго після першої місії. Якимось чином їм вдасться уникнути сутички. Після цього вас випускають у відкритий світ, і починається безумство.

Far Cry 6 розробляють для ПК, PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X і Google Stadia. Згідно з інформацією від одного зі скандинавських рітейлерів, реліз нового проєкту від Ubisoft відбудеться 30 Квітня. Спочатку видавець планував випустити гру в лютому, але пізніше переніс реліз на наступний фінансовий рік, який почнеться в прийдешньому квітні та закінчиться в березні 2022 року.

Чому варто чекати Far Cry 6

Джанкарло Еспозіто (найбільш відомий за роллю Густаво Фрінга в культовому серіалі "Пуститися берега") – головна причина очікування наступної частини Far Cry. Навіть всупереч "злитому" антагоністу в минулій номерній частині та не дожатій тематиці сектантського суспільства, десь в глибині душі все ще криється надія, що в Ubisoft вийде видати непогану історію з харизматичним лиходієм.

У Far Cry 6 автори відмовилися від німого салаги, і в шостій частині головним героєм стане повноцінний прописаний персонаж. Дослідити Монтану в минулій частині було цікаво, а проблем з симуляцією відкритого світу в Ubisoft не було і поготів.

Far Cry 6 - трейлер

Раніше ми розповідали про EVERYWHERƎ – амбітну гру від творця Grand Theft Auto, вихід якої очікується до кінця цього року. Проєкт придумали ще у 2016 році та почали розробляти на движку Amazon Lumberyard, але вже в листопаді минулого року BARB оголосили про переїзд на Unreal Engine. Всього над грою працюють більш як 130 осіб, серед яких є кілька вихідців з Rockstar.

На папері Everywhere звучить як потенційна вигадка – відкритий світ, повна свобода дій, індивідуальна історія для кожного гравця, кооператив, сетинґ найближчого майбутнього. Але на відміну від Кріса Робертса, керівника розробки найдорожчої гри в історії Star Citizen, Бензіс не просить грошей у простих гравців, замість цього приймаючи інвестиції від великих компаній, на зразок NetEase.

Новости сейчасКонтакты