Ігрова студія Blizzard останнім часом регулярно неприємно дивує гравців своїми вчинками і неоднозначними рішеннями. До них тепер можна віднести і зміни в угоді Warcraft 3 Reforged, які суттєво обмежать свободу творчості гравців.
Зміни були внесені на початку 2020 року. В основному вони стосуються користувальницькіх модифікацій та різноманітних додатків від гравців. Видання Polygon покликало юриста Кароліну Уомакк з фірми Morrison Rothman, щоб вона прояснила ситуацію. Фірма якраз спеціалізується на відеоіграх та цифровому контенті.
Виявилося, що тепер права на всі моди і навіть окремі ігри, зроблені на основі Warcraft 3 Reforged, належать Blizzard. Навіть використання певних механік або дизайнерських рішень в окремих іграх може призвести до судового позову від Blizzard.
При цьому не уточнюється, як відокремити оригінальний продукт від цитат ігор і модів на основі Warcraft 3 Reforged. Уомакк заявила, що це буде неймовірно складно, а ступінь захищеності ігрових розробників різко впаде.
Читати такожТревіс Скотт проведе онлайн-концерт всередині FortniteАле на цьому зміни не закінчуються. Blizzard тепер також володіє правами на весь оригінальний контент, який розробники включать у свої модифікації. А ще студія може використовувати його у своїх напрацюваннях і іграх, навіть не вказуючи авторства.
Само собою, такі зміни різко обмежують у правах творців модифікацій. Виходить, що їх творіння більше їм не належать.
До чого такі суворі умови від Blizzard? Просто студія одного разу сильно обпеклася з Warcraft 3. Тоді для гри созадли модифікацію DotA або Defense of the Ancients. Її автори у підсумку розійшлися по іншим студіям (Riot Games і Valve) і створили свої мегапопулярні ігри (League of Legends і Dota 2 відповідно). Blizzard навіть не змогла відсудити право на використання слова Dota.
А ось MOBA-гра самої студії під назвою Heroes of the Storm виявилася провальною. Blizzard зараз підтримує її в обмеженому режимі.
Раніше ми розповідали про кращих модах для Red Dead Redemption 2.