Претендент на игру года. Обзор Ghostrunner

Ghostrunner / One More Level

Беги. Руби. И снова.

Уявіть на хвильку, якби Hotline Miami та Hyper Light Drifter перезібрали в тривимірний екшн від першої особи та перенесли дію у світ кіберпанку, що пережив глобальний катаклізм. Досить дивно, що успішну формулу top-down слешера до цього ніхто не наважувався реалізувати в 3D, але в цьому році це все-таки сталося на PC, PS4 і Xbox One.

Граючи в Hotline Miami, перед вами, як на долоні, була вся локація, через що Ви були вільні самі складати свій маршрут, перепроходячи один і той же рівень знову і знову, поки ви не побачите перед собою заповітний надпис "Місія пройдена".

З Ghostrunner справи йдуть трохи інакше: оскільки, створюючи гру в 3D вимірі, у вашому полі зору не поміщається повний рівень, а лише те, що прямо зараз знаходиться перед вашими очима, розробники зі студії One More Level зробили великий упор на "платформінг" і вміння знаходити найбільш вигідну позицію для того, щоб завдати точний удар своєї катаної. У Hotline Miami та Ghostrunner також є загальна парадигма: одне попадання — ти труп.

У Ghostrunner переміщення по поверхнях зроблено за аналогією умінням пілотів з Titanfall: у грі ви можете ковзати вниз, підійматися на височини та бігати по стінах. Також можна здійснювати ривки на всі боки, а також притягатися до деяких точок за допомогою енерго-хлиста.

Попри небагату варіативність ігрового процесу, битися і долати перешкоди в грі захопливо протягом усього проходження, не в останню чергу завдяки щедрому додаванню нових механік протягом всієї гри, різноманітних супротивників, що вимагають особливий підхід до кожного, частої зміни декорацій, а також унікальності ситуацій, в яких виявляється гравець.

Ну і, звичайно ж, правило "одне попадання — ти труп", що діє в обидві сторони, виконало свою роль, надавши кожній сутичці та пробіжці над прірвою той самий ризик, що мотивує в одну мить приймати рішення в критичних моментах.

На закінчення, варто додати, що Ghostrunner виглядає і грається як Франкенштейн з самих різних ігрових механік і проєктів, але все-таки у неї виходить красиво приховати всі шви під неоновим візуальним стилем і бадьорим сінтвейвним звучанням.

Гру можна купити як на консолях Xbox і Playstation, так і на ПК. Для всіх охочих ознайомитися з грою доступні наступні пропозиції:

Раніше ми розповідали про феномен гри Among Us чому вона стала світовим хітом.

Новости сейчасКонтакты