Создатель Max Payne и Control поделился планами на будущее

Remedy Entertainment получила рекордные доход и прибыль в 2020 / Control

Финская студия Remedy Entertainment отчиталась об успехах за 2020-й и немного рассказала о следующих проектах.

Фінська студія Remedy Entertainment, що прославилася завдяки таким популярним серіям, як Max Payne, Alan Wake і недавньому екшену Control, підбила підсумки року – 2020 став для неї найуспішнішим за всю історію студії, попри те, що вона не випускала нових ігор.

Минулого року вийшло 2 нових доповнення до Control, а сама гра релізнулась на нових майданчиках і для Switch – виходить, що Remedy цілий рік "протрималися" завдяки одній тільки грі. Повідомляється, що її продажі перевищили 2 млн копій.

Також у Remedy великі плани на майбутнє: у період з 2021 по 2025 рік вони планують випустити кілька великих ігор, як мінімум одна з яких повинна стати хітом. Зараз студія працює над CrossfireX і Vanguard, а також над спільними проєктами з Epic Games – один з них вже знаходиться в активній розробці, а новий ААА-тайтл почнуть робити навесні 2021 року.

Нагадаємо, що остання гра студії – містичний екшен Control - вийшла 27-го серпня 2019 року і була тепло прийнята гравцями й критиками. Оглядачі в основному хвалять гру за перестрілки й телекінетичні здібності головної героїні, оригінальний світ і незвичайну атмосферу. Так само позитивно вони оцінили художній стиль проєкту. Згідно з даними Metacritic, середній бал гри становить 85/100.

Гру можна купити як на консолях Xbox і Playstation, так і на ПК. Для всіх охочих ознайомитися з грою доступні наступні пропозиції:

Трейлер Control

Раніше інші розробники зі студії IO Interactive поділилися планами щодо розвитку своєї культової серії про агента 47. Зокрема, стало відомо, що нова частина в серії – Hitman III – окупилася менш ніж за тиждень. Даний успіх дозволить команді впевнено рухатися вперед і реалізовувати їх амбітні плани на майбутні проєкти.

На цю мить студія роздумує про майбутній формат DLC для Hitman III. Представники IOI заявили, що на цей раз вони не збираються випускати нові локації – замість цього вони шукають способи переосмислити вже наявні рівні. Причому автори можуть приділити увагу картам з усієї трилогії, а не тільки з останньої гри.

Автор: Денис Пономаренко
Новости сейчасКонтакты